Strategisk markedsføring for scenekunstnere 1

Strategisk markedsføring for scenekunstnere

Å synliggjøre seg selv eller egne prosjekter i scenekunsten, kan være både overveldende, kleint og føles vilkårlig. De færreste av oss har opplæring i markedsføring og det lille vi kan, har blitt til gjennom den velkjente prøv-og-feil metoden. Kjenner du deg igjen, da leser du videre.

Denne høsten setter vi sammen en faglig markedsføringsmeny du kan ta med deg ut en mørk vinternatt i frilanstilværelsen. Et best-of, plukk- og miks-program bestående av kurs og seminarer som skal gjøre deg i stand til å fikse de gode innleggene på SoMe, samt gi deg innsikt i de hemmelige algoritmene prosjektet ditt trenger for å nå frem til rett gruppe entusiaster.

Med dette fagprogrammet håper vi å gi deg redskapene du trenger for å skape god markedsføring og nå ditt publikum på en måte som ivaretar din kunstneriske integritet. Det skal føles bra.

 

Fagseminaret er et samarbeid mellom Skuespiller- og danseralliansen og SHOWBOX og gjennomføres med tilskudd til fra Bedriftsinternopplæring ved Oslo Kommune.